مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فتح‌الله زاده خواستار تغییر شرایط ثبت نام فدراسیون فوتبال| مدیرعامل سابق استقلال در فکر ریاست فوتبال؟

  • کد خبر: ۹۹۴۹۱
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
فتح‌الله زاده خواستار تغییر شرایط ثبت نام فدراسیون فوتبال| مدیرعامل سابق استقلال در فکر ریاست فوتبال؟
علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خواستار مبنای گزینش و انتخاب رئیس آینده فدراسیون فوتبال شده است. احتمال دارد او یکی از کاندیدای آینده ریاست فدراسیون فوتبال لقب بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرنیوز، علی فتح الله زاده، رئیس فدراسیون فوتبال درباره عزل شهاب الدین عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال ایران این جملات را به زبان آورده است: «بار‌ها گفته‌ام که عزیزی خادم از نظر توانایی با مدیرانی که داریم قابل قیاس نیست. ما مدیران خیلی بزرگی داریم که نتوانستند وارد انتخابات شوند. مثلا قانونی گذاشتند کسی که می‌خواهد باید رئیس شود باید ۱۰ برگ بگیرد، اما این از آن کار‌های عجیب و  غریب است. چطور امثال آجورلو و قریب و... نمی‌توانند ۱۰ برگ را بگیرند، ولی عزیزی خادم که سابقه فوتبالی ندارد ۳۰ برگ می‌گیرد. این مشکلات در دوره‌های گذشته هم بوده، اما شما باید یک مبنا بگذارید. وقتی کسی در بزرگترین باشگاه‌های آسیا مدیریت می‌کند نیاز ندارد که آن ۱۰ برگ را بگیرد. در مجلس شورای اسلامی هم اگر کسی با مدرک دیپلم یک بار وارد شده با وجود اینکه الان قانون می‌گوید باید لیسانس داشته باشد، باز هم می‌تواند کاندیدا شود.» فتح‌الله‌زاده در ادامه صحبت‌های خود گفت: «مساله مهمتر این است که مجمع فدراسیون باید درست عمل کند. وقتی با کسی می‌بندند و پاداش می‌دهند معلوم است که آرا را از آن خود می‌کنند. این نوع کار‌ها گریه دارد. من قبلا گفتم تعداد مجمع را بالا ببرید و به ۲۰۰ برسانید تا نشود رای را خرید. از نظر من عزیزی خادم باید با افراد کاربلد به فوتبال می‌آمد، ولی فکر کرد همه چیز تمام شد و با با یکسری افراد کوتوله و کار نابلد جلو رفت و عزل شد. من از رفتن او ناراحت هستم، اما به هر حال عملکرد خود وی دلیل این کار بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->